... it takes just a minute to like it (8)

Om du vill satta dej i min situation just nu ska du andra iprincip allt i ditt liv till de motsatta. Staden blir landet, broder blir systrar ,  tunnelbana blir ingenting eller ibland skjus, grannar blir djur och aven aendra sprak och vardsdel. Men annars ar allt som vanligt... hmm.

Fy fan va nervos jag va idag pa flyget. Jag och Sandra flog tillsammans med ett par andra EFare via dertoit till slutdestinationen Evansville, IN. Hann aldrig saga hejda till  b.la. Axel och Carl och Julia o c:o vart avskedet pa campus...:/ Dar vi lamnade med bussar 2.30 imorsen. Adam skulle flyga i gaten brevid mig och emma, medans jag sag henne senast nar ja skulle ga ombord pa sista flyget i Detroit.

Idag har jag alltisa kommit fram till min vardefamilj och har hitils traffat fler djur an maniskor. Cindy och Dennis ar valdigt trevliga och har ett fint hus ute pa landet. traffade Dennis morsa pavag fran flygplatsen och en av deras soner Michel hittils, han ska borja pa collage till hosten. Imorron kmr tysken och  aven dottern hem fran ngt camp. Delar ett fett fint  rum med Jamie men vet inte riktigt ngt om tysken annu. Fattar inte om den ska bo har over hela aret. Hundvalparna ar sa sota sa man vill ata upp dom! Katten vantar ungar och dom sager att de ska skaffa kycklingar nasta vecka...

Imorgon ska ja skriva in mej pa skolan och prata me fotbollstranaren. Cindy sa att de vantar pa att jag ska komma o spela med dem och iprincip redan vet vem jag ar. Men sjalva skolstarten ar inte forns om typ 2 veckor.

Micheal tar dagens citat "Pratar ni franska i sverige eller vad? "  Men antar att jag kommer fa vanja mig vid sanna komentarer... :)

Kommentarerna

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0