kultur chock...? Jaa, jag tror det

Forsta dagen i skolan ar over och jag kan med gladje medela att den gick utan storre problem. Jag skarpte med efter att ha ropat "hurru" till lararn (som vi gor hemma) i stallet for att snallt raka upp handen och saga efternamnet Vi borjade senare men hade enda alla klasser, fast kortare, eftersom de bara var introduktion sa schemat var valldigt svarfoljt eftersom inget var enligt "tidtabellen". 
Som tur ar sa kande jag redan folk i 6 av 7 lektionerna jag gick pa och har aven skoltidning och bild med Jamie :) Sa jag var inte som den dar tyska utbytestudenen (som sag extrem ensam ut ) som tur ar! Men nar man gick i korredoren horde man " dar ar svensken" o annat oxa ...hehe. 

Dock dok de upp tre tveksamheter:
1.Till lunch servarades det pommesfrittes och fiterad kyckling eller cheesburgare...hmm Jamie och jag funderar pa att ta med maten
2. Hur ofta ser man bootcut och flippflopps med tygrysackar hemma? alldrig , har? overallt! haha
3. Engelska lararen, skit strang och konstig
Sa efter skolan sa hade jag traning, men de vart inte sa mkt springa eftersom min coach tycker att valldigt mkt sitter i huvudet. Sa vi fick papper och annat strunt.  

Har fatt Jamies gamla mobil och ett nytt nr!! sa lattare o halla kontakten med folk har och er dar hemma  
Skulle precis lagga in nr har men raka radera det fran dar jag skulle kompiera.... Lagger in de sen , men de e bara o hora av er om ni har trakigt! :)

Sov gott :) riktiga lektionerna borjar i morron... vad ska jag ha pa mej ? :S

Kommentarerna
Postat av: Pappa

Körkort ?

2008-08-12 @ 17:43:05
Postat av: Emma

jag tycker att du ska kora pa bootcut trenden, den lat ganska sa nice. :)

2008-08-14 @ 15:41:22
URL: http://emmalar.blogg.se/

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0