Labor Day weekend

Tack for alla kandis namn:)

Nu ar det langhalg :) kanske jag antligen kan fa sova ut ngn dag!
Igar var det fotbollsmatch igen pa hemma plan , vi forlorade dock ganska regalt men de e roligt och vara dar o prata med folk:) efter at sa akte vi till Denny's sa klart och sedan vidare for att traffa ngra andra :) vi va hemma ratt tidigt , strax efter 11, eftersom jamie skulle upp och jobba och jag hade fotbollstunering.

Idag, lordag 30/8.
vart lag hade bjudit in tre andra lag i narheten for en mini tunnering. sa vi spelade tva matcher idag, och forlorade bada haha. mitt lag ar inte sa jatte bra.. Men jag och en annan forward Kayla gjorde var sitt mal och ja var nojf med min insatts specielt i andra matchen. Ronnie som kommit hem over helgen hade gjort en troja som de stog "Ga jessica!!" pa med mitt nr och namn pa ryggen haha :)

Passar pa och saga grattis till dennis som fyller 17 idag!! hoppas du far ngra fina presenter och har en lyckad fest:)

Ikvall ska vi ha over lite folk och ha en camp fire i tradgarden , annars sa skulle jag nog aka med ngra fran skolan och campa. Men som sagt ar vi lediga pa Mandag eftersom det ar Labor Day. Sa far se vad vi hittar pa :)

Hoppas ni har det bra dar hemma, saknar er!:)


Kommentarerna

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0