Landat i Indiana

Efter som de var sondag igar sa gick vi till kyrkan pa morgonen. rakade nog gora en del fel. Som satta mej pa bibeln, anvande knastodet som man har nar man ber som fotstod och hade linne pa mej ( man ska inte visa axlarna tydligen) hehe men de va inte direkt ngn som sa ngt till mej...;)
De va en utbytesstudent fran tyskland i kyrkan oxa, verkade trevlig sa de va synd att hon hade varit pa andra campet.

Senare sa hade vi piknick med andra fran kyrkan och da fick ja traffa Jamie. Hon e jattesnall o vi har typ samma intressen :) Vilket ar tuur!

Idag va vi o skrev in mej i skolan och snacka me fotbollstranaren. tydligen sa har traningarna redan borjat. 2 tim pa morgonen och 2 tim pa kvallen :) Ska forbi och saga hej till alla ikvall, far inte borja trana forns ja har gjort ngn halsa undersokning. Men ska gora de sa fort som mojligt.

Skolan borjar den 11 sa de ar inte langt kvar! fick mitt skap brevid Jamie's och vi har tva klasser tillsamans , art och school paper. Jag valde aven engelska och us historia eftersom jag maste och sen ngn slags cooking/health grej och ngn data klass. Hehe vet inte riktigt men de blir nog niice:) Har dessutom ingen matte, no el franska hihi.

Nu ska ja ga o va lite social, lamna garna en komentar;) Puss


Kommentarerna
Postat av: äldre typ

Ta körkort -- hyr en svart mustang cab med V8.

2008-08-05 @ 09:17:10
Postat av: Emma

Ditt place varkar niceare an mitt. har gor jag volontar arbete och bor mitt i ett majsfalt. saknar dej och onskar att du var har!

2008-08-05 @ 22:38:04
Postat av: Abbe Vittorio

Du verkar ha det ganska mysigt där borta... :)

Du visade aldrig om du va duktig på fotboll:(

Men hoppas det går bra på din hälso undersökning:)

Puss och Kram:D

2008-08-05 @ 22:42:57
URL: http://persiskeprinsen.blogspot.com

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0