Leggings gor entre pa wood memorial

Var i skolan i mandags och tankte inviga lite svensk kultut. Ja hade pa mej leggings , med ett linne over. Fick forsta komentaren pa morgonen av Jamie "jag tror att jag har sett sanna dar forut... leggings kallas dom va?" och efter det gick det bara utfor. Andra komentarer som "fina byxor" dok oxa upp under dagen, de va vanliga svarta leggings! Men de e uppenbarligen inte sa vanligt har haha.

Pa eftermiddagen hade vi forsta fotbollsmatchen , den slutade 2-2. Gjorde dock inget mal :/ men ikvall har vi match igen sa maste visa vad jag gar for ;). Dagen efter sa stog de om matchen i tidningen och ja kom med pa en bild! sa far printa in den i datan sen sa ni far se.

Michel aker ivag till sitt colleg idag men sa alldrig riktigt hejda till honom imorse. Sa cindy ar sakert lite ledsen men det ar till en skola som ligger ca 2 1/2 timme har ifran sa det ar inte sa farligt.

Kopte en webcam igar sa om ngn av en handelse ar inne samtidigt som jag sa kan vi prata :D

Tack for tippset Mauritz! ska forsoka de nar ja krm hem :) ar lite busig o sitter i skolan nu hihi, de har e en av dom fa siterna som dom inte har blockat ;)

Kommentarerna

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0