Newport! 30/7

Riiktgt nice dag:) . Bussarna gick mot Newport IN fran campus vid 10 även fast vi alltid brukar samlas en timme innan. Snackade hela vägen men en Norska, Sandra, i min klass och maste säga att ja börjar bli välldigt bra pa att första dem;) Men blev väldigt besviken när ord som guleböj och tuttkasse bara finns i skämtordböcker... :(
Solen sken, inga moln, akte battur i en och en halv timme sen vidare till stranden och där vi (jag,emma,axel,adam,filip) träffade resten av svenskarna, norskar och en del brazilianare, mm. At gott vid hamnen och gick sendan och satte oss pa starbucks. Hela dan gick välldigt snabbt och var trött sa somnade pa bussen hem. Bilder är paväg!

Samtalet med Titzen gick mkt bättre än förväntat! Cindy svarade och fragade massor och de värkade va välldigt spänd pa att ja ska komma. dom skulle skaffa internet i veckan (!) haha men kommer iaf kunna fortsätta blogga om aret:) Pa mandag ska jag dit och skriva in mej pa skolan och prata me soccer cochen sa ja kan vara med i skollaget:):):)
Sen fick jag en mindre chock när jag fick reda pa att de e inte bara hästar, hundar, katter och fiskar som bor där utan dom har även en Tysk!:O Blir spännande att se hur det gar...

Kommentarerna
Postat av: Fredrika

haahaa aaw stackars dig tessie som måste vara med tyskar :P

men sååå hemska är dom väl inte? ;) hihii

2008-08-02 @ 23:32:44

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0