Sondag 17, grotta och kanot tur

Kl ringde kl 06.00 den har dagen igen. Vi steg upp  satte oss i bilen pavag mot kyrkan. Men den har dagen gick vi itne in for att be o ata pappersbrod.
Vi traffade youthgrupen och akte vidare i 2 timmar till ett stalle utan teckning. Dar gick vi pa en guidad tur in i en gammal grotta och de va kallt som ett kylskap men as coolt! sedan stangde dom av belysningen och det vart total morkt, jag hade handen 2 cm i fran mej men sag den inte!

Vi akte vidare till en liiiten by dar de kan ha bott 100 pers el ngt och hamtade kanoter. Jag jamie Ronie och adam en kille i var alder fran kyrkan akte i tva kanoter som vi hade bundid ihop. Turen gick pa 7 miles, dvs ung12 km sa de tog hela resten av dagen, vattnet va inte sa djupt sa vi fastnade mkt. Vi stanned ett par ganger pa vagen for o vila o dricka. Jag holl i en skoldpadda for en av killarna plockade upp en. Vi sag ormar i vattnet och jamie vart jatte radd och skrev och hoppade upp i kanoten sa den nastan valte. Vi klattrade upp o svingade oss ut med lina ut i vattnet, de var ganska hogt men roligt. Efter ett par timmar atervande vi hemmat och jag somnade typ kl 20 den kvallen plus sov i bilen hem.

de va en lang men rolig helg! pa mandag har vi forsta matchen:)

Kommentarerna
Postat av: dennis

"det var kallt men coolt" no shit? :)

2008-08-19 @ 03:57:14
Postat av: jessica

De va kallt i grottan , men coolt att se ;)

2008-08-20 @ 01:18:59
Postat av: julia lilja

åh hej gumman, så roligt att höra av dig! läser din blogg också :) roligt att se hur ni andra har det.

_nej skolan är bajs svår!! hur går det för dig? skönt att jag inte är ensam om att tycka det.

puss <3

2008-08-21 @ 03:23:53
URL: http://julialilja.blogg.se/

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0