En vecka i Indiana, USA

Dagarna gar langsamt men tiden gar snabbt, kanns markligt.
Har varit har en veckan nu och har redan hunnit med massor med saker och traffat minnst 40 maniskor som jag ska borja i samma skola som, sa det ar skont :) . Jag har aven folt med Cindy och Dennis och traffat deras vanner och grannar.. innebar att ja har traffat en del hemskolade barn som pa deras klader ser ut att aldrig ha last ett modemagasin. De ar som direkt tagiet ur gammeldagen vi hade pa sexars om ngn minns den haha. 
Jag och Ron var pa "Sweet corn festival" Dar hade de olika forsaljningar av mat, akattraktioner och en luftballong. Vi akte lite gran och flog med balongen 50 meter upp i luften. de ar roligt hur man varje gang blir forvanade over att de ser mycket hogre ut uppifran varje gang man kommer upp pa en hojd.
Igar var jag med Jamie och hennes narmaste tjejkompisar och va ute och at mexikanskt for (katie?) fyllde 18 igar. senare stannade vi vid en fest och efter det akte vi hem till Katie och sova. De va roligt och de flesta jag traffar evt redan vem jag ar innan jag har halsat pa dem.  Dagen efter sa skulle Jamie hjalpa de amreikanska fotbollslagets dag, eftersom hon ar manager dar. Sa jag och Keyhla akte och motte resten av fotbollslaget eftersom vi skulle tvatta bilar for att samlan in pengar, men de va valdigt varmt ute sa de mesta slutade i vattenkrig haha :) 

Nu ska jag ga o ata lite mer:)hitils idag. en kanelbulle, en glass och en pop tart. sa bli inte forvanad om jag kommer hem dubbelt sa stor ;)

Jag har det bra men saknar er dar hemma!!

Kommentarerna
Postat av: Anonym

Vad bra då blir Pappa glad när du kan tvätta bilen när du kommer hem. Hälsa familjen! / mamma

2008-08-11 @ 00:22:14

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0