blixtar och dunder

Nu bor jag alltsa har , mitt bland majsfalten. Allt uppackat och tandborsten pa platts.
Igar sa var vi o fixa en halsoundesokning sa jag skulle fa borja trana med laget , forst akte vi till den allmana motagningen men dar ville de ta 120 dollar! sa vi akte till ett annat stalle som Coach Gomez hade rekomenderat(dar var det gratis) Sa senare samma kvall sa var jag pa traning  17 - 20. De va roligt men jag gjorde nog inte sa jatte bra ifran mej.  pa kvallen sa va vadret hemsk , oska och blixtar sa elen forsvan ett tag, ganska laskigt...

Imorse  sa hade jag fotbollstraning mellan 8-10 och pa mornarna kor vi konditions traning, choachen sa att jag skulle hanga me sa gott jag kunde. Men halla, tack for den, hoppas han market att jag inte hade ngra problem med att "hanga med" haha. Sedan nar jag kom hem var alla syskonen Hayden hemma i huset jamie 91, michel 89 och Ron 87. Sa nu har jag traffat hela familjen. dom ar snalla o roliga men alla ar sa sma! Efter traningen foljde jag o Ron med Jamie till frisoren , de tog inte sa jatte lang tid. Dar motte jag aven hennes bastapolare Jessica.  Sedan har vi kort runt lite sa jag fick se omradet.

Nu har jag varit i bade Evansville och Owensville som ar de storre "staderna" i narheten. Jag vet inte riktigt om man kan kalla dem stader men stallerna har sin charm :)

Nu har aven bilderna fran kameran kommit in pa datan sa lar dyka upp har snart! Nu ska jag fixa lite kaka o sader sen blir de 3 timmars traning igen, borjar kanna mej som Marcus haha ;)

Kommentarerna
Postat av: Dennis

haha du tränar som en galning, du kommer komma hem som den nya spännis ;(

2008-08-07 @ 12:12:23
Postat av: Emma

Hej alskling!

Vet vad som har intraffat? Min vardmamma har slakt i Indiana och hon sa att vi kanske kunde kora ner dit och traffa dem och ocksa traffa dej! (Eftersom jag lite smart har berattat om att du bor dar!) Ville bara saga det, och att jag foljer din blogg som en hok!

Saknar dej..

2008-08-07 @ 19:05:02

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0