EF traff :)

pa sondagen sa kom Kathy och hamtade mej for att aka till Ireland, ( i indiana) :P. Eftersom cindy och dennis inte hade tid. Alla utbytesstudenter skulle ha med sej lite mat som var typiskt for deras hemland, saklart sa hade jag med mej kottbullar:) men vi lagade dom pa amerikanskt vis. Jag traffade Sandra fran norge som ja larda kanna pa campet i sommras, aven tva tyskar som ja larde kanna dar. Sedan kande ja igen nagra fran en tidigare ef traff. Vi at o snackade lite o alla presenterade sej. vilket land man kom i fran och vilken skola man gick pa har. Jag och en tysk tjej ska aka pa samma Discovery tour pa spring break :) For er som inte vet sa ska jag till kalifornien :D:D . sa nu kanner jag nagon som ska dit oxa:). jag traffade aven en annan svensk, therese fran Lidkoping, tror ja, hehe.  har inte snackat svenska i 4a manader , forutom over telefonen, sa de va lite skoj! vart en liten blandingn men de gick bra enda :)
Sen hade vi en julklapps utedelnng, alla skulle ha me sej en julklapp for ung far $5 , sa ja fick en dvd :) sjalv hade ja med mej en halsduk som de stog sverige pa . de hela slutade saklart med gruppfoto !

Aa tack for brevet farmor :)

Kommentarerna

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0