Boston city= Starbucks + B&J

5e dagen pa Camp

Vi var I Boston hela dagen idag och äntligen bra väder igen! Bussen gick 8.30 imorse och sen akte vi tillbaka vid 7.30 pa kvällen. Jag, Emma och tva ifran Västeras Lisa och Julia virrade igenom staden:p Det vart starbucks sa klart!, vi gick i olika gallerior men det vart ganska svart att hitta bra affärer, men de vart ett par chillbyxor fran victoria's secret, as sköna är dom. Vi käkade wok till lunch (skönt att kunna välja lite mer vad man vill)  och satt ute vid en fontän. Vi lyckades utan större problem ta oss igenom tunnlbanesystemet :). Senare tryckte jag och Julia i oss en ben&jerry's Half baked liiten snabbare än vad jag tror är hälsosamt ;) Men om jag ska tippsa en en sa ar det lätt den!
När vi stog i Camebrich(?) mall's food cort sa springer jag pa Tom, en kille fran min franskagrupp pa Frans schartau hemma i Sverige, hur stor chans är den egenltligen? haha.
Vi sag nagra som upptradde pa torget men rundturen vi skulle aka med i bil/baten var fullbokad, och vi sprang titt som tätt pa olika Ef''are. Men i största allmänhet sa var det nice i Boston:)
Dessutom märkte vi att Kanadensare inte är de mest diskreta eller smidigaste personerna... hahaha

Tennisspelet (i ösregn) i gar var kanske inte det mest genomtankta, har haft skit ont i halsen hela dan och de vart inte bättre av att spela basket nu pa kvällen...
Pratade precis med dennis via webcam , de va skönt att höra ngn hemmifran för även om ja bara varit borta en vecka känns det mycket längre!

Imorgon sa ska va ha lektioner, även fast det ar lördag:/ typ bara för att vi var borta hela dagen idag. Men far i allafall lite sovmorgon... Men ska ga och lägga mej nu, Sov gott:)


Kommentarerna
Postat av: julia

haha, bra gjort av oss, en ben n' jerry's på max 10 minuter ;)

2008-07-27 @ 05:16:07
URL: http://julialilja.blogg.se/
Postat av: Dennis

mest for att det star ett fragetecken efter och lite for att jag maste: jag tror det kan ha varit cambridge mall.



Samtidigt e det inte hemifran att snacka med mig eftersom jag e pa KRETA

2008-07-29 @ 05:09:36

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0