Efter en vecka pa campet

Lektionerna idag var väldigt sega och är rätt trött pa alla som snackar tyska i klassrument. Idag hade vi brunch mellan 10 och 12(hade de sagt) men när vi kom till maten vid 11.30 sa fick vi reda pa att de hade sagt fel tid och all mat föruom flingorna och bagelserna var undanplockat . Sen börjarde vi med lektioner kl 13 med "homeroom" som vanligt. Där har vi Russ som lärare, honom har vi även i histoira. väldigt snäll later mej lana hans mobil om ja vill ringa inom landet och sant. Sen fortsatte vid med engelska, hisoria, 30 min rast, life in amerika, current issues där ett par returnees pratade om vissa saker att tänka pa i den nya värdefamiljen och om deras ar m.m. (bland annat Patrick, a.k.a Ashton för han är aas lik Ashton Kucher!) och sen slutade det i homeroom igen. Da gick vi ut och de tog en gruppbild pa alla tre hundra, tvekar starkt pa att vi syns pa bilden däremot.

Samma vecka som jag akte sa fick ja ett brev om värdefamiljen Gomez som jag skulle bo hos. Men sen när jag skulle maila dem sa funkade inte mailadressen sa fragade ja Toni, min omrades representant, om ett annat sätt att fa tag i dem sa svarade hon att hon skulle hämta mej vid flygplatsen och i nästa mail star ngt helt anorlunda. Men efter mycket förvirring sa tror jag inte att jag har ngn värdefamilj alls ännu. Men Toni sa ju att ja inte skulle oroa mej, jag ska ju inte aka förns som en vecka trotts allt!...

Basketcampet har akt hem vilket är ganska trist men Bryant är inte tomt ända. De har dykt upp ett soccer camp som tydligen ska va bland dom bästa 17/18 aringarna fran staterna runt i kring. Men vi sag dem pa träning i dag o de va bara pinsamt, emma och jag ville ga in o pa planen och visa hur man spelar pa riktigt, haha.

Vi spelade softball efter klasserna i dag men de va inte sa där jätte skoj eftersom vi var sa manga pa varje lag, vi gav upp ganska snabbt och Emma,filip jag o axel gick och spelade basket med ngra istl.
Antar att morgondagen kmr se ungefär lika dan ut, förutom att vi hade tänkt hinna i tid till brunchen den här gangen ;)

Kommentarerna

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0