2bebisar och en hundvalp

Pa onsdagen kom jag hem efter skolan eftersom Cindy hade sagt att hon behovde lite hjalp. Nar jag opnnar dorren till huset attakeras jag av bebis skrik och en hudvalp hoppar upp pa mina ben. Som vi vet sa jobbar inte cindy men hon sitter barnvakt at tva grannar. Elisha 3 och Molly 11/2 . Ronnie hade kommit och halsat pa med hans hundvalp som han kopte for 2 veckor sen. alltsa lite otranad an sa lange. Cindy och ronnie behovde aka till evansville for ngn anledning, sa cindy visade vart barnen hade sina saker och sedan lamnade de mej dar... ingen vacker syn.
Valpen satte jag i badrummet, for dar brukar den vara nar ingen ar hemma. men den ylade sa mkt sa elisha borjade grata och skrika men molly satt framfor en film och sag almant orolig ut men borjade garta nar hennes kaka var uppaten.
 10 minuter senare kmr jamie forbi for att hamta upp en sak och gar rakt in i kaoset. Cindy ringer henne samtidigt och Jamie forklarar situationen som sag mkt varre ut an den verkade haha. Men efter ungefar 20 min nar jamie hade fatt elisha att sluta grata sa lamnade hon byggnaden. Som tur var sa kom hans mamma och hamtade honom ung 10 min efter det. Da var de bara jag och molly kvar, men da hade hon borjat bli trott pa allt och ville bara ha kakorna som var slut vid de har laget. sa hon brjade grata om de i samma stund som dennis kom hem och fick tyst pa henne, och efter ett tag vart hon oxa upphamtad. Men hunden var kvar och ville inte va tyst! sjalv var jag helt slut och fattar inte hur cindy kan ha dom dar hela dagarna... 

jepp de ar en forsta gang for allt som sagt, valigt lyckat? det vet jag inte haha, men defenitift en erfarenhet 


Kommentarerna
Postat av: Dennis!

haha dags att langa sympati och respekt till din kära mor nu kanske ;)

2008-11-20 @ 21:49:38
Postat av: Anonym

2008-11-23 @ 00:49:44
Postat av: Anonym

Yepp, det håller jag med om / din mor

2008-11-23 @ 00:51:14

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0