Fall sports banquett

Vi hade den slutliga avslutningen av alla "fall sports" forra veckan. De inkluderade, football, volleyball, golf, soccer och tennis. Vi mottes i matsalen vid 7 tiden och alla var lite smatt uppkladda. Uppe pa scenen pratade rektorna och sen sa fick alla sporterna presentera sitt i tur och ordning. De delades ut lite priser och jag plus tre andra fick ett diplom for de basta soccer spelarna i omradet , fran the blue chip conferance. Ar inte riktikt saker pa va det ar, men de va ngt bra iaf:) Slutade sesongen med 10 mal, o ska forsoka lagga upp videon fran straffsparkarn fran sectionals matchen :) Coach Gomez pratade en eveghet som vanligt men de gorde inte sa mkt eftersom vi stog enda pa scenen under tiden, han pratade nog 20 min och alla de andra sporterna tillsammans tog ung 30 hehe...
Sedan var de lite lotteri och de ropade upp nr man fick pa biljetten man hade> jag vinner alldrig pa sanna dar grejjer o inte den har gng haller, men va ett nr ifran! Sen va de en tjej som sprang upp pa scenen o trodde att hon hade vunnet men insag sedan att hon hade sett fel nr och alla borjade skratta. De va valldigt roligt men tyckte (nastan) lite synd om henne.
Sedan sa at vi kakor o satt o snacka ett tag, de hade tagit mkt langre an vantat sa efter de akte vi hem och laddade upp for fredagen:)

Kommentarerna
Postat av: Linnis

Hihi du skulle ha haft med mig undet lotteriet, då hade vi säkert vunnit:D <3

2008-11-10 @ 22:56:31
Postat av: jessica

haha aa de e fan sant;D d vinner ju alltid !

2008-11-11 @ 20:45:55

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0