helg i kentucky

I fredags sa tog mr och mrs Gilhousen ( larare pa skolan) mej och vicky  till en pjas. Vi at pa en resturang som hade typisk amriksnsk mat - nej inte hamburgare . Vi bestallde lite olika saker, som vi inte hade prova forut. sjalv sa at jag Jambalya , som va vadigt god.
Pjasen handlade om sagor sett fran en vuxens perspektiv. de va trevligt av dem att visa lite amerikansk kultur. Men har valll kanske  gjort roligare saker i mitt liv. 

Lordag morgon kom ali o hennes mamma o hamtade mej vid ung 8 pa morgonen. Vi akte ner till alis moster i kentucky. bilresan tog ungefar 2-3timmar. beroende pa om de va ali eller jenni som korde gick de olika snabbt. 
Vi akte direkt till shopingcentert och tillbrinagde hela dagen dar till vi inte kunde ga langre. och de va knappt sa vi han med alla affarerna!:)
Vart framsta mal var att hitta en klaning till "the x-mas dance" , jag provade nog minnst 40 och la tva at sidan tills nasta  dag. ngra av mina favorit affarer ar abecomic n fitch, vicotrias seceret , hollister . kopte inte sa jatte mkt , bara lite , for att gatt runt dar fran 11 till 21 :) Vi motte upp janny och hennes syster och at italiensk :) Senare kollade vi pa Maid of honor, de e en riktigt rolig fiml!:) 
Pa sondagen var det upp till krykan som vanligt hehe:P sen vande vi tillbax till shoppingcentert i pricip. Jag inforskaffade mej en klannign , men i en annan affar (som hade rea hehe) och inte nagon av dem ja provat dagen innan. Den ar halterneck i turquise med en rosett i ryggen :) vet inte vad som skulle passa bast till den, silver eller svarta skor?
 Pa eftermiddagen sa at vi pa taco bell och atervande hemmat !


Kommentarerna
Postat av: Susanna

nu vet jag inte om festen vart, men jag skulle kört på silver ;) e det dyrt lr billigt att shoppa då? :P

2008-11-28 @ 12:55:31

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0