Hooters & Haunted houses!

Fredags sa va vi ett gang som akte och at pa Hooters . maten va valdigt god! kycklingvingar mer konstigt formade pomfittes och sant :) De va faktiskt ett frascht stalle med endel blandade besokare, allt fran smabarnsfamlijer till tonarsgrupper. Jag och renee provade outfitsen som servetriserna hade pa sej. de va ganska roligt hehe

lordags sa akte vi( Ali, renee, vicky, mary, sara, alex, shean, murphy, kyle, , , ,) de flesta fran fotbollen till Hounted houses, som jag berattade om. Shit de va laskigt!!! Vissa saker va sa varkliga, vi gick in i tre olika hus. Jag hade inte mycket rost kvar efter de. Jag o mace hoppade bakat sa vi foll ner pa marken nar grismasket fran Saw kom fran ingen stans med en motorsag och strackte sej mot oss... de e o forklara kanske men de va lasktigt.  
Efterat ung far vid 12 tiden akte vi hem till Renee dar vi hade en eld , grillade korv och gjorde s'mores . nagra timmar senare sa sov alla tjejer i renees hus :)


Tack staffan :D ska beratta sen vart pengarna gick 

o sry for fargvalet som dok upp har om dan men nu ar allt tebax som vanligt ;)


Kommentarerna

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0