Sista fotbolls matchen!

Vi akte skolbussen till evansville(dar sectionals matcherna spelas) efter att ha slutat skola tidigt sa var vi redo, ladded med solarium och mexikans mat . Nar vi val kom dit vart vi attakerade av miljoner mygg och dommarn sa at oss o fixa myggspray annars sa skulle vi bli uppatna levande.
Pa laktarn satt de ung 100 pers me varderas skolas farger och hejade. Efter uppvarmingen sa stallde vi oss riktade mot flaggan for att sjunga national sangen.
Efter att haft ledidningen 2-1 irpincip hela andra halvleken sa gor north posy mal nar de ar 5 min kvar.. sedan sa vart de 15 min extratid men ingen gjorde mal. Sa coach plockade ut mej, ali, kayla, brenda och renee for staffarna. sa va stallde oss i en cirkel och bad en bon. men matchen slutade 4-3 till dom. Jag var den enda fran vart lag som satte straffen och de andra laget satte 2. de va en rolig match med en harlig stammning. Men de va ocksa slutet pa fotbolls sesongen eftersom vi inte gick vidare. Sen akte va till en pasta/pizza buffe och at. de va gott:D
dagen efter fick jag hora att dom hade visat klipp fran matche pa channel 7, sa har varit medi tv med namn o allt!:)

I helgen ska vi aka till menphis sa ska beratta hur de gar:)

Kommentarerna
Postat av: pappa

Hälsa Elvis

2008-10-18 @ 09:51:48
Postat av: mamma

När kommer nästa blogg?

2008-10-22 @ 07:06:35

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0