Uppdatering:)

Pa mandagen hade vi en liten fotbolls middag (at pizza sa klart) och disskuterade hur saker skulle bli for nasta ar. De har kannts lite konstigt for vi harinte haft ngra traningar den har veckan , jamfort med traningar varje dag efter skolan. Dessutom har ja ju spelat fotboll sen jag var 6 ar och nu huelt plotsligt gor jag inte det. Darfor har jag o Ali bestamt oss for att forsoka fa ihop ett innefotbollslag utanfor skolan regim. An salange sa har vi fatt ihop nastan lagom manga spelare. Pratat lite me larare som vet hur de gar till och idag ska vi ga pa jakt efter en coach.

I onsdagar sa aker ja o Jamie till varan Youth group och man kan verkligen marka att folk har andra asikter och varderingar an vad ja ar vad vid att"folk brukar ha". Sa ja forsoker att inte diskutera sa mkt efter som de ar deras religon o allt. (Kyrkan vi gar till ar katolsk)

Idag ,torsdag, sa ska ja aka med ali och vicky till evansville efter skolan. de inte nemligen inte bara i sverige som de blir kallare som jag hade hoppats pa. Sa ska se om ja kan hitta lite nya klader:) Manga tjejer har har borjat fraga vart ja koper olika saker och att vill borja kla sej mer som mej , haha de e vall kul antar jag. Men man kan ju forsta att dom ar lite efter i tiden om dom ser mej som ett modelejon.  Men o andra sidan sa ar allt som inte ar bootcutjeans och hoodies extotiskt ;)

Saw 5 filmen kmr ut i morron ska ska ga o se den!! yay:) fore er ;D..haha

Fran va ja hor sa har ni de bra dar hemma! hoppas du overlevde tallin resan toffer :)

Kommentarerna
Postat av: mom

Vem ska ni möta när ni får ihop ert lag? Finns det någon turnering? Christoffer överlevde resan till tallin, med ett hål i örat!

2008-10-24 @ 01:32:02
Postat av: pappa

Farmor bokar in 1.000 sek på ditt konto -- köp tid till din tel.. + 1.ooo åka ivägslant ,,, pappa

2008-10-26 @ 17:23:12
Postat av: Carro

Hej!

Första gången jag läser din blogg! fy vad kul du verkar ha! jag blir nästan avis. Klart att du blir modelejon, du är ju en snygg, blond svensk ;)

fortsätt att ha det bra tjejen och glöm inte hur man snackar svenska..(:

puss!

2008-10-30 @ 09:30:20

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0