Jessica goes country

solen har skinit som den gor pa en sommar dag idag :) eftersom det ar sondag gav vi oss ivag till kyrkan vid nio, de ar konstigt va dagen kanns mkt langre nar man gar upp tidigt pa morgonen.
Dennis haller pa att bygga en vaderkvarn sa jag , cindy och adam hjalpte till och mala delar av den. Kande mej som en riktig "country girl" me cinyd bootcut jeans ja hade pa mej medans ja jobbade pa farmen :P  har fotrfarande farg kvar pa mej och under naglarna , aven efter att ha duschat typ 4 ggr och tavattat handerna med olika medel konstant sen i eftermiddags haha.

Micheal kom hem den har helgen fran collage for att halsa pa, han och sin kompis hade varit o kopt "skinny jeans"(de ar inte alls manga som anvader de har) och fragade om ja tyckte de sag bra ut. o dom vart typ helt chockade over nar ja sa att de felsta i sverige anvader sanna :)

I tisdags sa akte vi till kentucky for att ga pa begravning. Mannen som hade dott var inte sa nara till familjen, vilket ar tur. Jag ska nog inte ga in pa detaljer men en kanolsk begravning ar ganska annorulnda jamfort med de som ja uppfattar som "vanligt" 
Efter traningen i Onsags akte jag, kati, ali o murphy hem till brooke. har alldrig sett sa manga olika djur i ett hus! minkar, katter, hastar, hundar, hons, ekorrar , , , . Och ekoren bajsade pa min arm!!!! :(  sjalva sitioantion va valdigt rolig... for alla andra. annars an de sa va de nice :)
Helgen va skoj:D jag at dock inga kanelbullar i lordags... Ja va pa Gibson s. fotbollsmatch i fredags med adam mfl. de hade homecomming och de va kul o se eftersom den skolan ar mkt storre an wood som jag gar i. och i lordags sa var ja med ali och ett gang fran en ort i narheten, de va valldigt hillbilly men vi hade roligt enda hah.
Pa dagen traffade jag Kathy, omreadesrep. for ef och vi at o pratade lite om hur saker gick o sa. Hon ar trevligt o de e roligt for hon har varit i sthlm sa vi pratade om olika skillnader o likheter. Hon namned bla att de gillade att allt va sa stadat och rent . Vet inte om det.. men antagligen i jamforelse med hur de ar har.

mailade lite bilder till de flesta, fick ni de inte sa skriv din mail i bloggen :)
Puss o kram!


Kommentarerna
Postat av: Susanna

låter som du har skoj. :) haha vad e hillybilly?? har hört det förrut men aldrig fattat vad det betyder :P hehe

puss<3

2008-10-08 @ 20:36:30

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0