10/09/08

datumet idag ar as coolt!

Pratade med dennis i gar o de gar sa mkt lattare att prata svenska!  (saklart) men enda sa kanns de konstigt. Nar ska borja prata engelska igen sa maste man tanka mycket mer.

jag fick tillbaka mitt test i foods , och fick 100% haha vet inte hur det gick till.

Skolan idag var ganska slapp och de var mkt vantande. Jag slapp stista lektionen, study hall, eftersom vi skulle ta foto med fotbollslaget. efterat hade vi hemma match igen. Vi vann med 5-1 :) ja gjorde ett mal och en assist. men nar det var 13 minuter kvar sa skot kayla ett skott som gick rakt i motstandarnes aniskte . hon borjade skrika och skaka och ambulansen var tvungen och komma. Vi spelade inte dom sista minuterna vilket ca lite trist for jag ville gora  mer mal. Men gissa vad som stog i tidningen  dagen efter. En stor handelse att ambulansen kom till Oakland haha. 




Kommentarerna

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0