24/9

Fyller 17 idag :)
I skolan idag sa stodd Murphy vid mitt skap for hon ville va den forsta som sa grattis :) 
Hade pa mej Sno halsbandet i dag som jag fick :) Skolan va i princip som vanligt , men manga kom fram och sa grattis och sant. Och i matsalen sjong bordet mfl for mej. Och sen kan man alltid anvanda ursakten " men vada de ar min fodelsedag idag, maste vi gora din har uppgiften" , sluta tidigare eller vad man an kan komma pa haha. Farmor ringde mej i computer class och pappa mfl i studyhall, kul att fa hora fodelsedags sangen pa svenska oxa! :) Kul att ni ringde. 

Efter skolan hade vi traning som vanligit och  efterat sa akte Jag, Alison, Murphy, Katie och Macy till Marys dar jag och ali skulle farga varat har. Med fargen som vi kopt pa Wal mart dagen innnan. Men oroa er inte, jag har i princip samma farg men det ar mer jamt.  Sen motte vi upp en annan Mary, Vici(tjejen fran italien) och Renee pa Los aztecas. En Mexicansk resturang i Princton , at dar och sjong for mej och sa :)

Sen kom jag hem strax efter 9 och hade fatt en buket med rosa och vita rosor. De va fran Ronnie, min aldsta host brother, sa messade honom tack. for han jobbar i Kentucky och bor inte i huset med oss. 
Cindy haded fixat en overasknings kaka men den far vi ata i morgon istallet 

Jag hade en bra fodelsedag och kul o hora frfan er alla!

Kommentarerna
Postat av: Nea o Sanna

Grattis igen gumman! Vad fick du nu i present då?:P Puss

2008-09-25 @ 18:59:20
Postat av: jessica

TAACK! :D jag har fatt ett silver halsband fran sno, svenska godis, bilar kexshoklad mm. och en kokbok pa eng sa vi kan gora lite svenska kakor o sa :) Sen ifck jag buketten av Ronnie, och en tarta.

hmm sen har jag hort att saker e pavag... hihi :)

2008-09-25 @ 20:59:10
Postat av: Anonym

När tar du körkort ?? Före lillebror ? / Kram pappa

2008-09-26 @ 16:00:27
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in* :)

2008-09-26 @ 16:05:23
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0