Antligen fredag!


Vi vann alla tre matcher den har veckan :) pa torsdagen hade vi den senaste och vann med 5-0 (jag gjorde tva mal) hihi.

Annars har veckan varit bra forutom att jag fick D pa mitt historia test hehe....

Fotbollsmatchen spelades borta och eftersom alla sa att vi enda skulle forlora ( vad hande me school spirit?;) sa akte jag inte till den. Jag hangde lite me Adam och hans bororsa nar han kom hem fran deras fotbolls match. Vi korde 4hjuling, ( fast jag provade bara o kora pa vagen) annars satt jag som passagerare. Vi motte Jordan och lite fler nar nar vi kom till skogen dar de brukar kora. de va skoj men lite lasktigt enda nar de gick snabbt i svangarna. 
Vi kom tillbaka till huset och de borjade sporegna och aska ute. Pa grund av tornadon i Texas sa blaser det valldigt mycket just nu och elen forsvann en stund. 

Men jag fick skjus hem av Aron, Adams brorsa , senare och motte Jamie i dorren och vi satt uppe en stund o snackade om vad som hade hant i veckan. 

Kommentarerna

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0