Helgen over och tillbaka till skolan

Efter tuneringen pa lordagen var jag valdigt trott sa jag satt me Ronnie och kollade pa film. Senare kom det gaster, de felsta grannar och vanner till cindy och dennis. Aven Kathy, min aria representent och hennes man kom forbi. De va lite kul eftersom dom har varit i Stockholm sa vi pratade lite om vad dom hade sett och sa. Jag at min forsta s'mores. grillad machmalows med choklad mellan tva kew. det va tydligen mkt lustngt att jag inte hade haft en san forut.
Efter vi hade atit och dom hade gatt sa kollade vi pa Titanic , fick oversatta nar dom pratade svenska som dom gor i borjan av filmen. de va ganska roligt hehe.

Pa sondagen gick vi till kyrkan kl 9 som vanlig. Jag foljde med en kompis, adam, hem . han ar varsta musik geni det ar ascoolt. hur duktig som helst pa instrument , specielt piano och guitarr. Vi korde lite fyrhjuling och guitarr hero :)

Mandagen fick jag antligen sov ut!! men bara for att jag hade mojligheten sa var jag inte sa trott och sa till kl 10. Men det ar enda det langsta hittills. Eftrsom det inte finns nagra bussar eller mojligheter att ta sig fram kommunalt over huvudtaget trodde jag att jag skulle fa ga runt i huset hela dagen eftersom jamie jobbade. Men pa eftermiddagen hamtade en skolkompis ,colton, upp mej och vi akte till staranden dar de redan var lite folk. Efterat sa akte vi hem till en av hans kompisar dar de va en liten "fest". Pa vagen dit sa fick jag satta mig lite i forarsatet , men nar jag fragade hur man stannade den sa vart jag passagerare igan haha :) Men val frame sa tyckte dom  va valdigt kul nar jag pratade svenska. Vissa av dem var verkligen lantisar! omg de va roligt att se hur dom beter sig, inte sa val uppfostrade om man sager sa.

Hemma vid 9e tiden och sag en film och gick och la mig, Skola nasta dag....


Kommentarerna

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0