Kort fran staterna

Helgen var rolig och gjorde inget "specielt" gick pa fotbollsmatchen, hangde med folk efter at, sov over hos en k kompis mm.
Matchen vi spelade i gar gick jatte daligt, men mina fotbolls skor ar sonder, sa har inte gjort ngra mal dom tva senaste matchern, iaf har ja ngt att skylla pa hehe. 

Just nu har jag  fyra kompisar som star bakom mej och forsoker forsta vad jag skriver, haha de e gansko roligt. Har en del bilder pa er dar hemma och de sitter o disskuterar vem ni liknar. 

Tack for brevet morfar! :D

jag ska komma med en narnmar uppdatering innom kort.



Kommentarerna
Postat av: Nea o Sanna

Kom ni fram till vem som liknade vem?:p PussPuss

2008-09-25 @ 18:56:33

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0