"Sister Jessica" och Macy's Helgen 13/9

- min o dennis 11 man dag :)

Idag kunnde jag sova ut igen :) jag sov till ungefar 13 och dom blir inte lika overraskade langre nar jag gor det. Jamie hade redan akt till jobbet. Men jag storasde runti huset och fixade med bilder och annat smatt tills vi fick gaster pa eftermiddagen. Det var Cindys van "sister Melany" med familj. Sa av en kristen anledingn blev jag "Sister Jessica" haha.

Efter middagen sa motte jag upp ngra fran fotbollslaget, Vicoria(utbytestudenten fran Italien), Alison, Brenda, Katie och Murphy, vid Denny's och vi trycket in oss i Alisons lilla bil. Vi akte ut till Macy's hus dar hon hade en liten fest och de uppstod lite drama som saklart alla i skolan visste om pa mandagen haha. Men det var bara roligt, for mig i alla fall :P 
Vid 5 tiden kom vi i sang och skulle sedan upp vid 8 sa alla skulle hinna till sina olika kyrkor, Men vi forsov oss saklart. Och pa grund av stormen sa tog det oss en och en halv timme att kora tillbaka fast de egentligen bara ska ta 15 minuter, for att de var sa manga vagar avstangda nar trad och annat hade fallit over. Men vi hade ialla fall en bra bortforklaring. 
Nar jag antligen kom tillbaka till huset sa hade vi saklart ingen strom. Jippii, finns hur mkt som halst o hitta pa pa landet nar de inte finns strom eller varmvatten!!! Men vi at lite ,laste och min mobil dog, sen somnade jag vid 15 tiden.  nar jag sen vaknade upp vid 19 sa trodde jag att de var 7 pa morgonen och det tog mej ung en halvtimme att inse att sa var inte fallet. Allt vart valldigt forvirrat ett tag ... men vid ungefar 9 pa kvallen kom strommen tillbaka! och aven resten av folket som lever i huset kom hem . jag som trodde att de lag och sov. haha.


Kommentarerna
Postat av: Anonym

Hej



verkar läskigt med stormen - men det är inget träd som har ramlat på dig.

D på provet är väl inge bra? måste nog plugga lite!



/mamma

2008-09-15 @ 22:04:17
Postat av: Anonym

Hur kan man åka ut till macys hus. Är det ut på landet eller? och vad hände eg där??

2008-09-15 @ 22:06:19
Postat av: Emma

Det later trevligt :) Jag ar glad att jag slipper ga upp tidigt pa sondagsmorgonen. :)

2008-09-17 @ 00:23:13

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0