Var forsta borta match!

Skoldagen gick segt, men fick reda pa lite betyg. Historia provet jag oroade mig over fick jag ett B pa! har aven det i betyg for tillfallet, villket jag tycker ar valdigt bra :) Med tanke pe hur mkt energi jag lagger ner pa skolarbete haha...
I Art class sa fick vi en ny uppgift att mala en reklambild och att de ska synnas pa villket stalle den ar publicerad pa. Sa lararen borjade komma upp med forslag som busshallsplats, skylt vid vagen, catwalk och i en tunnelbana. sedan sa hon, ni vet en tunnulbana ar ungefar som ett tag fast den stannar oftare. jag ba , omg! sedan fortastte hon, ar det nagon har inne som har akt pa en san forut? Ngra elver hade det, andra trodde hon pratade om mat stallet Subway. eftersom det ar samma namn....

Efter skolan sa sammlades vi pa parkeringsplatsen for att satta oss i skolbussen for att spela en match mot vara rivaler, gibson southern. Adam som gar pa den skolan var dar och sag matchen ch hejade pa varat lag:) Cindy utbytesstudenten fran Tyskland spelar for Gibson southern fast hon fick aldrig ga in pa planen :/ Matchen borjade inte sa jatte bra for oss och dom gjorde ett mal ganska snabbt. Men i andra halvlek sa tog vi igen och matchen slutatde 2-3 . Vi forlorade , igen, men jag gjorde tva mal :) Sa star med i tidningen idag, de e bara mer och mer tydligt att det har ar ett litet stalle. 

Kommentarerna
Postat av: Dennis

Tjejfotboll i tidningen, haha

2008-09-04 @ 15:42:51
Postat av: pappa

kan du maila hela adressen till dig i usa på

[email protected] -- farmor tackar för brev --vill skriva ett tack.

2008-09-04 @ 16:43:14
Postat av: johanna

hur kommer det sig att du flyttade till usa?

2008-09-04 @ 23:13:20
Postat av: Jessica

vem johanna?:)

de verkade skoj o ville prova ngt nytt

2008-09-05 @ 18:15:36
Postat av: Oscar C

Vad är en tunnelbana för något;)?

2008-09-07 @ 04:44:28
Postat av: kusin

TJABBATJENA!!! JJJJJJJJJJJJJJJJJ

JJJJJJJJJJJJJJJJJ

ÄR DET KUL I USA. JJJJJ

JJJJJ

JJJJJ

JJJJJJ JJJJJJJ

JJJJJJJJJJJJJJ

JJJJJJJJJJJ

2008-10-20 @ 19:27:06

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0