Yay post till mej med!

Tack familjen for presenterna!!
Nu sa antligen damp det ned nagot till mej i var lila brevlada .
Jag ska bjuda pa peparkakorna och se vad dom tycker. Halsbandet var jatte fint :) antar att dom inte har Sno of sweden smycken har. Godis ar alltid gott, specielt svensk godis! det var efterlangtat.
Jag visade bilderna pa usb minnet och de va uppskattat. Och nu far ja visa dem hur man bakar svenska kakor:) De blir nog lite skillnad for dom eftersom vi anvader riktiga ingredienser nar vi bakar och inte bara blandar ut fardigmix haha.

Jag vet att jag oppnade paketet lite i forvag men kunnde inte lata bli! :)


Kommentarerna
Postat av: Anonym

hoppas det passade.

Vad bra att de kom fram - men lite fuskigt var det du fyller ju inte år förrän om några dagar. :-)



Hipp hipp hurra!!!

2008-09-21 @ 19:57:12

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0