Hej da CA :(

Vi kom tillbaka till hotellet fran Disney land strax efter ett, sa da va de bara att duscha, packa och saga hej da till alla :( Jag och halften av gruppen akte me bussen som gick kl 4. Satt brevid Maria och vi vinkade av alla nar bussen drog ivag. Val pa flyget mot Dallas sa fixade vi plates brevid varan och de va ung 10 andra fran resan som satt utspredda i planet. Sen sa var vitvugna o springa till Marias gate for hon hade ung 15 minuter pa sej , dar va det annu ett hejda .. Sedan tog ja flygplats taget till min gate dar ja satt o vanta i ungfar 2 timmar. sommnade innan flyget lamnade marken..:) en vecka me ung 4tim som/natt och fatt all energi fran kaffe ar vall inte de halsosammaste sattet att leva hehe.  Sedan var de framme i evensville dar Kathy kom o plockade upp mej. Jag tog en dusch at middag sen slocknade jag direkt. Sov 17 timmar i streck, och de va efter 5 timmar tidigare den dagen, helt sjukt!

Sondagen var de packa upp tvatta och packa ner allt igen. for pa mandagen sa flyttade ja in allt till the Gattons :)

Efter en vecka me svengelska ar de vall i allafall skont att vara tillbaka sa man vet vilket sprak man pratar. Men skulle ju inte skadat att stanna en vecka till..:) Vet inte hur mkt av en skribent jag ar, men de har va en av de basta veckorna an sa lange pa hela utbytes aret! Saknar manga fran resan och saknar kalifornien! :)


 ja o maria kollar pa bilderna fran resan

Kommentarerna

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0