Svar om Ef

Vad roligt att bloggen ar omtyckt, tack sa mkt :)
Sjalv sa tycker jag att ef ar en bra organisation att aka med, visst hor man historier om hur folk hamnar i konstiga familjer och sa o det ar ju endel regler som ska foljas. Men  i slutandan sa har dom koll pa allt och har omradesrepresentanter som hor av sej och haller koll sa man har det bra. Sjalv sa har ja lar kanna min (Kathy) ratt bra. Och nar det kommer till familjer sa finns det alltid en losning. Sjalv sa flyttade jag in med en av mina basta kompisar nar den forsta inte foungerade sa bra och ef  hjalpte mej med flytten o sa. Dessutom har man traffar med andra utbytesstudenter i samma omrade och aker pa sma resor o sa. Hoppas de e svar pa dina fragor  annars sa kan ja nas pa [email protected] eller skriv i bloggen ..:)
Hoppas du far ett roligt ar!

tips, ak pa ef campet innan, var tva av de roligste veckorna och lar kanna folk som oxa ska ut pa sitt utbytes ar :) 

Kommentarerna

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0