track :)

Solen skiner igen:) saknat det!
den har veckan sa har ja haft tva nya track tavlingar, de gar bara battre och battre:) I tisdags sa akte vi till Forest Park High school dar traffade jag Therese, en ef student fran sverige . Fick snacka lite svenska sa de va kul:) de tyckte aven endel amerikanare som vill att vi skulle prata sa dom kunde lyssna haha. Dar korde jag 4x800 (man e fyra stycken sa tar man 2 varv  var) Dar sprang jag emot therese, va e oddes lixom hehe, langdhopp, 800m och slutligen 4x400. De va roligt men kallt!
Torsdagen var de samma sak men gick lite battre och varmare i luften.. nu ska ja ga o kaka lunch. Ha de sa bra! puss o fram fran usa

Kommentarerna
Postat av: Amanda

Okej, tack så jättemycket för tipset ;)

2009-04-21 @ 16:11:29
URL: http://amandaahh.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Hejsan. Först måste jag säga att du har en otroligt rolig blogg att läsa, jag ska själv åka som utbytesstudent 2010-2011 med ef :) Men jag tänkte fråga dig hur du tycker det är att åka med ef? Finns det några nackdelar och fördelar, önskar du att du hade åkt med någon annant företag osv. Skulle bara vilja veta lite om hur det är att åka med ef så jag vet innan jag ger mig av ;) Tack på förhand. Du kan gärna svara i min blogg eller på min mail.

2009-04-21 @ 18:17:04
URL: http://agnesmathiiilda.blogg.se/

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0