Harkatastrof!

Klantade verkligen till mej har om dagen. Ja skulle prova att anvanda en rund borste samtidigt med hartorken sa haret inte skulle bli sa lockigt ( alla som ar slakt med chirstoffer kan ju omojligt komma undan det) utan lite mer vagigt.  Precis som dom brukar gora nar ja gar till frisoren.Allt gick bra tills ja rullade upp borsten for snabbe resultat och  pa nagon sekund sa var  haret Mitt pa huvet fast virat minst tva varv  runt bostenoch det gick inte att dra ut = bosten var fast. Efter unefar 15 minuter av sa var mina armar trotta och de hela sag mkt varre ut. borjade panika lite for ville absolut inte klippa av allt!
Tillslut sa fick cindy dra till undsattning och 30 minuter senare sa var det fixat. Inte allt for mkt har hade gatt av haha. Men nasta gang ja far en snilleblixt ide ska jag nog tankta igenom den minst tva ganger innan jag provar den pa mej sjalv. :)
Dessutom mina tankar som frisor ar nog inget jag ska utova

Kommentarerna

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0