Spririt week

Veckan innan basket sectionals ar en sa kallad spirit week, teman har varit guld och gront , aftesom det ar woods farger. Sa folk har klatt sig i langa stumpor och fraglada haslband(: Sjalv sa har ja ialla fall stottat skolan med min gula soccer hoodie, alltif natt i alla fall! 

Abraham Lincoln fyllde 200 hundra ar igar och i foods sa gjorde vi en bild av honom med hjalp av typ 200 hundra cupcakes. Fick inte ata en enda !:( men de kom med pa forsta sidan i tidnigen, haha. Foods lararen holl pa med alla deltajerna som om projectet var fraga om liv och dod och gjorde om allt vi gjorde.

fredag 13e
Alla vet vad fredagen den 13e handlar om, sa se upp! Inga nyckla pa bordet ( ja har inte ens nagra nycklar), inte krossa speglar och se upp far stegar och fallande saker :) 

Ikvall slapps confessions of a shopaholic pa bio. Ska bli skoj att se:) for de ar baserat pa en bok som jag faktiskt har last !

Ha en bra alla <3 dag! :)



Kommentarerna
Postat av: dennis

vidskepligica? :)

"de är baserat på en bok jag faktiskt har läst!" haha låter på dig som att man ska vara förvånad/imponerad ;)

puss

2009-02-13 @ 21:12:11
Postat av: farmor

farmor ringer på din mobil ... när kan du slå på den ? svensk tid ? / farmor

2009-02-15 @ 19:16:51
Postat av: Matilda

fy vad avundsjuk jag är! Vill med :)

2009-02-16 @ 16:19:06
URL: http://matildafiona.webblogg.se/
Postat av: Fredriiika

jag har också läst böckerna, alla 5! :) hoppas att filmen är lika bra. den kommer till sverige imorgon. :)))

saknar dig!

2009-03-19 @ 10:12:04
URL: http://fretzie.blogg.se/

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0