Bra dag(:

Ah hej o ha! .. har rullar det mesta pa som vanligt. igar var en bra dag:) Skolan gick snabbt ochj jag fick tillbaka mitt fanska prov som ja fick B pa :) grattis, man tackar. Efter skolan sa akte jag , ali, brooke o posh akte till evansville. Vi gjorde lite olika stopp for jobb aplikationer och andra smasaker. Sen kakade vi pa Los Bravos (saklart) alltid nr 38 hehe, enchillada m ris och sallad m guacamole.. GOTT! Sen sa akte vi till the mall och sprang runt mellan affarerna ett tag. Kollade pa vad dom hade fatt in for bikinis till sommaren och sant . Ali kopte en fran victorias secret , lila m jatte sma vita stjaror pa som man knot i sidan :) valdigt sot. Brooke kopte en trekants fran Hollister vit med ljusgrona blommor pa. Provade en lika dan fast marin bla, den var fin men inget som ja vart kar i direkt. Sen borjade klockan bli sent och vi var tvugna att atervanda hemmat pga av min 9'clock curfew..


Parkerade utanfor centret, redo for att springa runt ..:)


Inne pa victorias seceret



Idag ska jag o ali till gymmet och sen till brenda for att plugga , lite i alla fall:)
Hoppas alla har bra dar hemma !<3<3<3

mobilen: Nu har jag telefonen igen sa man kan ringa nar som halst pa helgerna:) gor garna de!. skolan slutar inte forns 3.10 sa de ar vall runt 22 i sverige > kan inte anvanda den och ringa er men sag tiderna till farmor:)

Kommentarerna
Postat av: Pernilla

Tack for kommentaren. Ja visst ar det. Tycker att det ar kul att fa veta vad alla tycker. Njut dagen!

2009-02-19 @ 18:30:55
URL: http://theoutfit.blogg.se/
Postat av: Matilda

okej, härligt :D

2009-02-19 @ 18:53:47
URL: http://matildafiona.webblogg.se/
Postat av: Linnis

Hej gumman:) är det ditt usa nr man ska ringa då lr? hade kanske tänkt att ringa någon dag, en snabbis iaf:) <3

2009-02-20 @ 11:17:39

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0