Regionals game!


Brooke, seide o jag!

Pa lordagsmorgonen hade vi satt alarmet pa 06.00, men sa klart sa forsov vi oss! Jag, Brooke och Seide hade 10 minuter att vara redo, ali hade oxa sovit over men hon skulle inte med oss. Sa fort vi vart klara sa akte vi till skolan for att mota alla andra. Det var dags for tjejerns Regionals match!  Jag och brooke hade gjort coolaste tshirtarna ( ska lagga upp bilder sa fort ja kan) och hade shorts med knastrumpor och smink i skolans farger. Posh ar cheerleader och var tvungen att aka i Fan bussen. Jag, brooke, joe, cody akte me colton i hans truck. Nar vi hade vantat in alla bilarna sa bar de ivag med sju andra bildar pa slap. Och for att halla reda pa alla sa hade vi walky-talkys mellan oss. Efter drickapauser och annat sa var vi framme efter ungefar en timme. Matchen forlorade vi dock :/ Men de var skoj i lektarn dar vi hade olika "ramsor" , spirit fingers , etc. Efter vissa hade gratit klart sa var det dags att lamna byggnaden- sa hade det saklart borjat snoa ! de var lite lagom kallt i shorts och tshirt. VI atervande hemmat och halvsov framfor film hemma hos jereco , man var lite trott over 3 timmars somn. 
Sen kom ja hem och sov ett par timmar tills det bar av till brookes hus igen :) 


Joe ,jag o brooke i bilen!

Kommentarerna
Postat av: Sandra

Sv: ja verkligen! :D

2009-02-25 @ 15:55:53
URL: http://forelife.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa

Låter ju jättekul det där -trots förlusten! Vilken grej...borde ha mer sådant i Sverige... hade varit kul.

2009-02-25 @ 16:52:44
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Marie W

leit dere tapte da:S men kult å ha kommet så langt;) <3

2009-02-26 @ 04:31:30
URL: http://marieuw.blogspot.com
Postat av: Sandra

Sv: Jo den fungerar verkligen jättebra det är den bästa foundation jag någonsin har haft skulle jag tro :)

2009-02-27 @ 21:01:43
URL: http://forelife.blogg.se/

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0