*V A R*

ah vad harligt! efter massa sno o gra' dar sa hade vi en vardag:) de senaste ttre veckorna sa har vi haft en del sno och nar de ar sno har sa stannar hela valden. Man sitter i princip och vantar ut snon, vilket ar ratt trist. Men i gar sa var de runt 60-70 och blahimmel sa man kunde ga i tshirt utan problem, shorts tyckte vissa men de va lite val och ta i- de e ju trotts allt februari. Sa ja tog fram ballerina skor och beiga kappan vilket ar ett tydligt vartecken. Har aven lyckats smitta av mina "skinny jeans" pa nagra har aven sett leggings och ballerina skor dyka upp har och dar. For er som minns sa var dessa plagg en stor chock for alla nar ja forst kom hit i sommras, sa de ar framgang! I got the power ;) 

 var outfit :)

Kommentarerna
Postat av: Anonym

Hej



vad härligt det låter.

Kan maila - har du läst mitt mail?

puss mamma

2009-02-12 @ 18:19:55
Postat av: jessica

nee datan i huset funkar inte for tillfallet. sa har inte last mailet eller kollat fb o msn pa ett tag. som ja skrev forut. Men de ska bli fixat snart.

kan skriva har for de e inte blockat pa skoldatorerna

2009-02-12 @ 19:04:39
Postat av: da man (bror)

tjenare tjockis, har precis ätit grillspätt o nudlar... najs! bra att du sprider den svenska modevärlden i staterna!

ja har lov om en vecka, ska bli skitnajs, hare!

2009-02-12 @ 20:51:44
Postat av: Emma

haha, jag vet exakt hur det ar :)

jag forsoker fortfarande att hitta nagra skinny jeans volontarer, men har an sa lange inte lyckas. min skola ar lite for val lantis.

hor av dej nar mobilen ar fixad :)

saknar dej

2009-02-13 @ 01:58:24

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0