Jullov!

Nu ar det bara nagra timmar kvar innan de gar tillbaka till skolan igen.. ser inte fram emot det sa jatte mkt. Har andrat mitt schema lite i alla fall, ja har frivilligt valt franska! trodde alldrig att det skulle handa, men jag har en bra anledning. Sa far se hur det gar, de ar iofs bara steg tva sa kan inte va sa farligt.. hoppas jag!:P

Lovet var fullt upp med julfirande och har aven sprungit pa rean en del hehe:) och sedan i sondags kom aven dennis o halsa pa(!) har visat honom runt i omradet lite( de enda intresanta - shopingcentret), vi fia nyar och sa hade ja lite fotbollsmatcher:) intoducera lite amerikansa grejer som poptarts, mntDew, ben &jerry smaker som inte finns i sverige, beef jerky och lite annat smatt och gatt hehe. sa han verkar komma bra oversnens med manniskorna har men den amerikanska livsstilen.. kanske inte ar for alla hehe.:)

Pa onsdagen sa akte ja dennis ali o kyle till nagra av kyles kompisar for att fira in de nya aret :) de va roligt o vi traffade en del nya manniskor. mitt o alis nyarslofte blir som for manga andra att ga oftare till gymmet...

Hoppas alla hade en god jul och gott nytt ar!!!


Kommentarerna

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0