SaNt SoM hAnDer (:

oj oj oj, sa nu ar jag utflyttad ur huset, inte inflyttad riktigt an. Men var o packa mina grejer igar.  blandade kannslor. Sa de funkade inte riktigt med familjen Hayden, men man kan ju inte komma overens med alla, eller hur! 
Sa i gar akte kathy och jag och hamtade upp alla mina saker. De kanndes lite konstigt, men enda skont att komma dar i fran. Just nu ar de mesta av sakerna hos kathy , ett bra tillfalle att rensa ut gammalt skrap och strunt :) Nar alla papprerna ar klara sa ska jag flytta in hos Ali! (henne har ja ju snackat en del om redan). Familjen Gatton bor ungefar 5 min ifran vart jag brukade bo, sa pa sa satt ar de ingen storra skillnad. de finns aven en lillebror Gatton som heter Luke, som gar i 7an. Tva hundar Rosco och Meliss .  

Nytt telefon numer och adress ska ja lagga upp sa fort som mojligt! :)

Kommentarerna
Postat av: Anonym

Jobbig! Hoppas allt är bra med dig ialla fall. Kram mamma

2009-03-17 @ 07:22:49
Postat av: julia

nämen, inte hade jag en aning om att du bytt familj, nu behöver jag en uppdaate!

2009-03-21 @ 06:04:29
URL: http://julialilja.blogg.se/

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0