Snabba svangar


Igar var de ett himmla konkande :) flytta namligen in alla mina saker hos familjen gatton. Jag o ali delar rum pa overvaningen, dar har luke oxa sitt rum. De hade vall hoppats pa att ja skulle fa plats me min klader i ett par lador, men de gick inte riktigt efter planerat. Jag och ali hittade utrymme och har borjat rensa ut lite, sa vi kom ganska langt:) Kanns ratt skont att antligen fa alla sakerna till samma hus. Om ny inte har sett nya adressen finns den lite langre ner eller be mej bara sa lagger ja upp den igen. De har aven en hemtelefon sa kmr va lattare att fa tag i :) 

Igar fick ja brevet om hemresan 2a juni, kmr flyga fran evensville, till tva andra stater, chicago o'hair sedan viadre till minneapolis, sendan vidare over atlanten till Reyjkavik Island och slutligen sthlm  <3 

Kommentarerna
Postat av: Caroline

jisses vilket rutt du fått! Jag har bara en mellanlandning.

2009-04-01 @ 03:06:45
URL: http://carrru.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nya stålar in på ditt konto -- shoppa inte så förbannat mycket :-) / pappa

2009-04-01 @ 10:53:50

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0