♥FaLl FoR yOu♥

PROOM var antligen har som ar en av de storsta events i ett high school liv.. typ:) Temat far prom 09 var *fall for you , efter den dar laten som sjungs av Secondhand Serenade. valldigt bra lat, men konstig tema for en bal, tkr jag.

Kathy kom och hamtade mej vid 11 tiden, sa klart sa hade jag forsovit mig efter en lang fredagkvall:) Hon var snall och gav mig skjuts till evensville dar jag fick en jattefin haruppsattning, halva upp med nagon flata pa ena sida och sma smycken utsatta resten avharet var vagigt. svart o forklara, sani far se pa bild :) sedan sa atervande jag till okland city till alisha's o renees hus dar jag hade min klanning (som ja lanade av renee) och sedan dok ali upp o vi gjorde i ordning oss med klanningar, smink o skor. katie, john o keagen kom forbi sa vi kunde ta lite bilder , men hade brottom sa ska se om ja far tag i dom fran huset.  Sedan sa korde keagan jag o alisha, katie o john ivag i en stor truck. Sen insag jag att jag hade glomt min biljett hehe :) Vi stannade vid subway for toabesok och alisha ville visa upp oss for sina kolegor. jattafina var vi sa vi fick en gratis dricka :P 

Val framme vid Bauer house, dar prom holls, sa jammade vi in men var tvungen och vanta lite for att inte skramma en hast&vagn. Sa gick vi in i och stallde oss i kon for par fotografering, fotografen kallade keagen pimp for han hade 2 (snygga) dejter. Jag sprang runt och tog bilder med manga o sen var det dax for "the grand march" . foraldrar o vanner stog utmed gangen o sa utropade de vem som vart eskorterad av vem.  Val inne igen sa tog alla sina sittplatser och vantade pa sin tur att ga o ta mat. Potatismos, majs, kycklingbrost med svamt, sallad, frukter o massa olika efterratts pajer. Got var det!
Follk dansade galet i ungefar 3 timmar och till och med en ambulans behovde komma for en tjej:/ annars var de riktigt roligt.

    
Mitt har,    ja ali alisha framfor var truck,   ali o hennes kille kyle o jenny,   ja o host mom!
    
wiesman o ja,colton,  kyle(:,   cody, buffen!  jenna m blomman i haret

    
charlie!,   Heath, Prom  King (Dakota:) n Queen (Hanna), Dancin , My girls:)

Vid 12 tiden var prom over och de var dax for postprom :) men nu ska jag ga o kaka lunch.. sa ska beratta om de senare 

Kommentarerna
Postat av: Anonym

glömde du biljetten igen?

ska bli kul att e bilderna

/mamma

2009-05-04 @ 22:00:21
Postat av: Anonym

glömde du biljetten igen?

ska bli kul att e bilderna

/mamma

2009-05-04 @ 22:02:48

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0