Post Prom!

Post prom ar en ratt sa smart uppfinning som skolorna har sa eleverna inte ska ga ut och gora nagot galet efter sjalvaa prom. De e ju en bra tanke men 

 

Vid 12 tiden var prom over och de var dags for postprom :) Alla korde tillbaka till skolan dar de hade satt upp massa spel o mer mat fran lokala pizzerior o subway utsatt i den extremt stora gympasalen. Jag hade glommt att skriv upp mej for pingis tunneringen annars sa skulle ju vunnit latt!;) ..kanske inte latt men ja hade sakert gjort de i af(: . De hade en uppblasbar hinderbana, bungi spring, jatte twister, sumo wresteling o lite annat skoj. sumo brottningen va de roligaste, ja o ali korde emot varandra och satte pa oss jattestora sumo kostymer o skulle brottas. ska se om ja kna lagga upp videon fran de :) mot slutet sa lottade dom ut priser av olika slag, allt fran lite godis till minifrysar och tv's. sjalav vann jag $40 och lite harprodukter :) Strax efter 3 pa morgonen sa hade vi inte mkt energi kvar, sa jag, ali, alisha, renee, shannon, brandon o nagon mer akte till Denny's dar shannon bjod oss pa frukost. Trott , matt o belaten atervande vi dar kvalle borjade for att antligen fa lite somn.

 

skulle forsoka latsasova, gic inte sa bra

 

 

Micheal n Brandon,   Alison o jag , Sumobrottningen:) jag i rott o ali i blatt


Kommentarerna
Postat av: Anonym

schysst!! gärna mer bilder från sumon .. pappa

2009-05-06 @ 19:49:35
Postat av: Anonym

schysst!! gärna mer bilder från sumon .. pappa

2009-05-06 @ 19:50:14
Postat av: Anonym

Vad kul det verkar!!

du kan du läsa mailet du måste göra val till skolan./mamma

p.s hälsa jenny och hela familjen

2009-05-07 @ 21:53:20

Ditt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0